Srodki transportu inaczej

Droga na rowerze jest specjalnym środkiem transportu, który musi pomimo wszystko bardzo dużo sportu i spala wiele kalorii, dlatego wskazana jest prawidłowa dieta rowerowa. Jest toż same właściwy rozwiązanie dla osób, które planują stracić kilka zbędnych kilogramów. A ludzie, jacy zamierzają traktować rower tylko jako środek transportu lub hobby, powinny zwrócić szczególną opinię na menu, aby wypady rowerowe ich za bardzo nie wycieńczały. Poniżej prezentujemy kilka zasad, którymi powinny się kierować osoby prowadzące spore dystanse na rowerze. Oto dieta rowerowa dla klientów jazdy na rowerze:

Śniadanie. Nie bez sensu rzuca się, że śniadanie jest najistotniejszym posiłkiem w rozwoju dnia. Wynosi ono za zadanie zapewnienie nam działalności na resztę dnia, i pozostałe posiłki właśnie tę energię uzupełniają. Korzystnym wyjściem będzie między innymi muesli z dodatkiem owoców i rodzynek lub zupa mleczna z makaronem (koniecznie al dente). Przekąska. Znajdując się na rower, tak jest mieć o dobrej przekąsce, która doda nam wielkości i spełni nagły głód. Głównym jej elementem powinny być cukry proste, dlatego oddaje się spożywanie dojrzałych bananów lub kanapek z dżemem i miodem. Jeśli natomiast chodzi o warzywa, dobrym podejściem będą pomidory i czerwona papryka. Kolacja. Po ciężkiej przejażdżce możemy czuć potężny głód. Ale nie należy przesadzać z jedzeniem tuż po wysiłku fizycznym. Zaraz po przyjeździe z uwagi rowerowej wystarczy sok pomarańczowy lub zbożowy batonik (na dowód Corny). Do pełnego obiadu zasiadamy a później, kiedy już odpoczniemy po wysiłku. Nawodnienie. Przede każdym nie wolno zapominać o dobrym nawodnieniu organizmu. Najważniejsze jest, aby już przed wyprawą na rower wypić wystarczająca dawkę płynów. Najodpowiedniejszym rozwiązaniem będzie właśnie woda, żyć prawdopodobnie odpowiednie napoje energetyzujące dla sportowców. Trzeba również mieć osobę tego, że człowiek chce dziennie około 2 litrów wypitej wody (w relacji właśnie od płci i masy ciała), a efekty ewentualnego odwodnienia, szczególnie w warunkach wysiłku fizycznego, momentalnie zmniejszą naszą wydajność, poczujemy się spokojni i pozbawieni energii.

Dieta rowerowa zawierająca przedstawione przeze mnie programy nie ma oczywiście zastąpić normalnych posiłków, wręcz przeciwnie. Nie należy się jednak przejadać! A dla pań, które są zainteresowane wybraniem najodpowiedniejszej dla siebie diety rowerowej, polecamy spotkanie z dietetykiem, który dobierze nam rodzaje posiłków w taki rodzaj, aby stary jako najodpowiedniejsze właśnie dla nas, nie zaś dla statystycznej osoby.